Shop Mobile More Submit  Join Login

Tristiahna has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

Thank you everybody! :heart: You guys all make me feel so loved! And thank you to all my active watchers that continuously comment and favourite <3
Add a Comment:
 
:iconglacierman54:
Glacierman54 Featured By Owner Jun 4, 2013
pretty!
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Jun 29, 2013
Thank you!
Reply
:iconxxrawrandrewxx:
XXrawrandrewxx Featured By Owner Jan 4, 2013
soo cute :)
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Jan 7, 2013
Thanks ♥
Reply
:iconrussell-lecroy:
Russell-LeCroy Featured By Owner Jul 8, 2012  Professional Digital Artist
Well that's the cutest pikachi I've ever seen. :D
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Jul 9, 2012
Aww! :heart: Thank you!
Reply
:iconrussell-lecroy:
Russell-LeCroy Featured By Owner Jul 9, 2012  Professional Digital Artist
You're welcome :meow:
Reply
:iconcaptianjakmoose:
captianjakmoose Featured By Owner May 27, 2012  Student Writer
Congrats! Sorry im late it seems, lol, love this shot!
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner May 28, 2012
It's okay ^_^ Thanks! :D
Reply
:iconminihina95:
minihina95 Featured By Owner Jan 9, 2012  Student
oohh you look so cute *o*
and congrats on your watchers you really deserve it ;)
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Jan 9, 2012
Thank you so much!
Reply
:icon08benji:
08benji Featured By Owner Dec 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
congrats! :clap:
such a cute photo :D
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 29, 2011
Thank you~ :D
Reply
:icon08benji:
08benji Featured By Owner Dec 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome :D
Reply
:icongold-ignika:
Gold-Ignika Featured By Owner Dec 27, 2011
ZOMG, that's so cute!!! :iconlachoirplz: :D :heart:

Ah...I remember those days...back with those games with super mario smash bros. and I remember Pikachu and (Pikchu?) as the characters for combat. ^^ My cousins (the bratty ones) and I used to play with those characters for combat and stuff. xD
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
Thank you!! :la:

Haha, I was never in to pokemon - but who can resist pikachu?
I do own a pokemon game I played for a long time, I loved my squirtle, but I never got in to the series.
Reply
:icongold-ignika:
Gold-Ignika Featured By Owner Dec 28, 2011
Now that I thought about it...you did mention about 800+ watchers to me earlier...xD At first I was like O_o? ^^;

Me too, I never understood the series but I remember some games that we used to have and it was fun times...^^ :heart: OMG, I scored so much money on Christmas...Rin Okumura 2012 here I come!! :boogie: xDD
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
Lol! Yeah XD; I love how this deviation is popular even though I spent NO time on it what-so-ever.

YAY RIN :D
Reply
:icongold-ignika:
Gold-Ignika Featured By Owner Dec 28, 2011
:iconlachoirplz: Yeah, I'm going to talk to one of my friends about the cosplay arrangements...and who knows? Maybe I'll do one soon! *_*

However, I am planning to do a Rin Photoshoot for sure in the spring in contrast to my Allen for the Fall/Winter. ^^
Reply
:iconxxsnowfrostxx:
xXSnowFrostXx Featured By Owner Dec 27, 2011  Hobbyist General Artist
awww..u r seriously just too adorable>.<
i <3 watching uu!!
i hopes more ppl will sub to uuu
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
Aww! :glomp: Thank you so much!! You're so sweet :heart:
Reply
:iconigiko937:
Igiko937 Featured By Owner Dec 27, 2011  Hobbyist General Artist
Ky honey... does your necklace say "Zombies"? xD
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
LOL yes! It does say Zombie! <3
Reply
:iconigiko937:
Igiko937 Featured By Owner Dec 27, 2011  Hobbyist General Artist
See, this is why I love you.
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
haha! :glomp:
Reply
:iconigiko937:
Igiko937 Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist General Artist
We need to talk more b-t-dubs justsayin'
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
b-t-dubs? O.o
Reply
:iconigiko937:
Igiko937 Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist General Artist
btw, by the way, I abbreviate weirdly, you know this.
Reply
:icondarrianshepard:
DarrianShepard Featured By Owner Dec 27, 2011
Just so you know I am stealing our pokeball and pikachu hoodie!! :iconevillaplz:
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
:lol: Theif!
Reply
:icondarrianshepard:
DarrianShepard Featured By Owner Dec 27, 2011
I know.... I am ashamed...x3
Reply
:icondarrianshepard:
DarrianShepard Featured By Owner Dec 27, 2011
ur* >.<
Reply
:iconlnstantramen:
lnstantRamen Featured By Owner Dec 27, 2011
aaah... xD You're so Beautiful <3
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
Aww, thank you! :heart:
Reply
:iconlnstantramen:
lnstantRamen Featured By Owner Dec 27, 2011
More than welcome : )
Reply
:iconbrave-knight:
Brave-Knight Featured By Owner Dec 26, 2011
THIS I can get behind...
wait... I'm not supposed to say that anymore because it apparently doesn't mean what I think it means...
This is very cool!
There... that should do it. lol
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
LOL wait, wait...what were you going to say originally? XD
Reply
:iconbrave-knight:
Brave-Knight Featured By Owner Dec 27, 2011
Lol I get to use the classic line of "Maybe when you're older" even if you're an "adult" =P
Reply
:iconsomethingforeveryone:
SomethingForEveryone Featured By Owner Dec 26, 2011  Professional Artisan Crafter
I love this cosplay of you! you make an amazing Pikachu! Can I catch you? :heart:
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 26, 2011
Lol, it's actually not a cosplay - just a sweatshirt I got for Christmas ^_^ Thank you~ :heart:
Reply
:iconsomethingforeveryone:
SomethingForEveryone Featured By Owner Dec 27, 2011  Professional Artisan Crafter
your welcome! :heart: :huggle: My Asaian BJD came and I named him Dante which means Everlasting.
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
Awesome~ take pictures. I am waiting on Matthias shirt and wig before I take some of him.
Reply
:iconsomethingforeveryone:
SomethingForEveryone Featured By Owner Dec 28, 2011  Professional Artisan Crafter
I will. I got a Sewing Machine for Hannukah and I'm gonna make some clothes and cosplays for Dante
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
Hanukkah not Hannukah.
Cool :P
Reply
:iconsomethingforeveryone:
SomethingForEveryone Featured By Owner Dec 28, 2011  Professional Artisan Crafter
i know. I miss spelled and thank you. Your heart is so warm and pure. I feel so good talking to you, and beaing near and around you.
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 28, 2011
That is what I call uncomfortable fawning, you may be overstepping boundaries there.
Reply
(1 Reply)
:iconicelandshoeboots:
IcelandsHoeBoots Featured By Owner Dec 26, 2011
Pikachu!! :la: I like Pikachu!~ :meow:
Nah seriously, you're so pretty! :love: I wish I could be that pretty too. :)

And yes, congratulations for 800 watchers! :tighthug: And honestly, it's nothing! I love commenting on your wonderful pictures! :w00t: They are always so nice to watch. :la:
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 26, 2011
That you so much!
Psh, I'm sure you're pretty ^_^
Reply
:iconicelandshoeboots:
IcelandsHoeBoots Featured By Owner Dec 26, 2011
You're welcome. :)
Well, I have to admit, I am not ugly but I wouldn't call myself pretty too. ^^;
Reply
:icontristiahna:
Tristiahna Featured By Owner Dec 27, 2011
Pssh. :huggle: I'm sure you're fine <3
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 26, 2011
Image Size
298 KB
Resolution
900×1200
Thumb

Stats

Views
879
Favourites
45 (who?)
Comments
61
Downloads
8
×